Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

ΕΛΙΣΣΑΚΙ - ΕΛΙΣΣΩ

Το ημερολόγιο για αύριο 14 Ιουνίου αναφέρει ότι είναι των ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ . Γιορτάζουν μας λέει οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ,ΕΛΙΣΣΑΙΟΣ, ΕΛΙΣΣΩ.........και μ αφορμή αυτό , ανασύρω σιγά σιγά από το βάθος του μυαλού μου ,το παρακάτω τραγουδι που το πρωτάκουσα παιδί , από το Γώργο Νταλάρα . Οι εραστές μιας άλλης εποχής πιο ρομαντικής , θα το θυμούνται .Μπορεί κι οι νεότεροι να τόχουν ακούσει , που αν και μεγάλων δημιουργών δεν έτυχε της ανάλογης υποδοχής .


ΕΛΙΣΣΩ

Μουσική Μάνος Λοίζος Στίχοι Λευτέρης Παπαδόπουλος



Απ' την παλιά Αλικαρνασσό
αχ Ελισσάκι Ελισσώ
κι από τη Σαντορίνη
αχ γλυκό μου μανταρίνι
αχ γλυκό μου αχ

Σού 'στειλα γράμμα και γραφή
κι απόκριση δεν πήρα
μαύρη δίκοπη μου μοίρα
μαύρη δίκοπη μου μοίρα Ελισσώ

Απ' την παλιά Αλικαρνασσό
αχ Ελισσάκι Ελισσώ
ετράβηξα μια σκόλη
στην Αγιά Σοφιά στην Πόλη
στην Αγιά Σοφιά

Κι άναψα ντήλι και κερί
να 'σαι καλά κυρά μου
κι ας μη θέλεις τη χαρά μου
κι ας μη θέλεις τη χαρά μου
Ελισσώ
Απ' την παλιά Αλικαρνασσό
αχ Ελισσάκι Ελισσώ
σου στέλνω την καρδιά μου
τα Βενέτικα φλουριά μου
τα Βενέτικα

κι αν δε με θέλεις μην το πεις
κι είναι πικρά τα ξένα
δίχως τη δική σου έννοια
δίχως τη δική σου έννοια
Ελισσώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου