Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

΄Ολα μια ιδέα είναι ......




Εμπιστεύσου το ένστικτό σου και δε θα σε γελάσει ποτέ ....αυτό έχει πει ο Emerson αν θυμάμαι καλά .Δεν ξέρω αν μπορώ πια και τον Emerson να πιστέψω και το ένστικτό μου να εμπιστευθώ όπου τον τελευταίο καιρό μ΄έχει επανειλλημμένως διαψεύσει .
Γιατί έχω την αίσθηση πως τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται ; γιατί έχω την αίσθηση πως το δείγμα γραφής είναι επαρκές , και  γνώριμο ;
Nοιώθω να πνίγομαι ......σηκώθηκα αργά σέρνοντας το σώμα μου , βυθισμένη στον ορυμαγδό των σκέψεων μου, βγήκα στο κατάστρωμα .΄Ηρεμα και γαλήνια όλα .Το καράβι καινούριο , μεγάλο , όμορφο, λένε και πολύ γρήγορο κι όμως δείχνει σαν να είναι εντελώς ακίνητο !!! Κοιτάζω γύρω ......οι εικόνες σαν ένα πολύχρωμο carousel επιβεβαιώνουν πράγματι , πως δεν είναι δεμένο στο λιμάνι .
Ε! Μάνα ξύπνα !!! κοιμήθηκες ; δε θα προλάβεις να ετοιμάσεις τα πράγματα .Πότε θα φύγουμε θα μας βρει το βράδυ !!!
΄Ωστε όνειρο ήταν ; κι εγώ που νόμιζα ; Ti νόμιζες βρε χαζή ; Πάνε κι αυτές οι γιορτές  !!!Πως πέρασαν  έτσι και δεν κατάλαβα τίποτα ; Θυμήθηκα τώρα τη γιαγιά μου που απ΄το βάρος σχεδόν του αιώνα στην πλάτη της έλεγε : << Αχ παιδί μου !!! βαρέθηκα πια  Πάσχα -Χριστούγεννα , Χριστούγεννα - Πάσχα >> Δεν την καταλάβαινα .. μόνο γελούσα ...
Ως μια σπείρα παρομοιάζει τη ζωή μας αν θυμάμαι καλά ο Ρίτσος γύρω - γύρω και πάλι εκεί  απ'όπου αρχίζουμε  , ξανά βρισκόμαστε .
΄Αντε και στις άλλες γιορτές  με Υγεία !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου