Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Σας Ευχαριστώ όλους από Καρδιάς



Πέρασε πάλι ένας χρόνος και πέρασε γρήγορα ….

Κάτι πήρε κάτι άφησε …εκείνο που όμως έντονα έμεινε

είναι το άρωμά σας

η τρυφερή σκέψη σας που πάντα έντυνε μ΄ένα χάδι κάθε στιγμή .

Σας ευχαριστώ γι αυτό που είστε …σας ευχαριστώ για ότι μου προσφέρατε .

Θα΄θελα μ΄όλους σας από κοντά να μοιραστώ το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου .

Θα θελα να σας σφίξω δυνατά και να σας δώσω εκατό φιλιά …

Σας τα στέλνω ηλεκτρονικά , με την ελπίδα πως κάποτε θ ανταμώσουμε .

Όμως επειδή για μένα ,αυτή η μέρα δεν είναι μόνο γεμάτη χαρά ….γυρίζω

τη σκέψη μου 47 χρόνια πίσω κι ένα δάκρυ κυλάει απ΄τα μάτια μου για τη γυναίκα που μου χάρισε ζωή ….στερούμενη τη δική της .

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και για κείνη που δεν πρόλαβε να με γνωρίσει …….

3 σχόλια:

  1. χρόνια πολλά Γιούλα μου!!!!!
    μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι ότι επιθυμείς <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανακατεύθηκαν τα αρώματά μας κι οι μυρωδιές μας και νοιώθουμε στον αέρα τους τα συναισθήματά μας να μας θυμίζουν πόσο γλυκειά είναι η ζωή!! ευχομαι να είναι καραμέλένια η δική σου η ζωή:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή